Uitwerken huisstijl Intergreen

Categorie

Logo en huisstijl
Reclame en drukwerk

Branche / activiteit

Bloemenhandel internationaal

Medio 2017 is het logo* van Intergreen (NL, UK en USA) subtiel geprofessionaliseerd. Om het logo nog beter te kunnen toepassen op diverse communicatie uitingen is aan Van den Bos - grafisch ontwerpburo gevraagd de huisstijl op basis van het reeds aangepaste logo verder uit te werken.

De internationale ambities van Intergreen zijn duidelijk terug te zien in de huisstijl. De kenmerkende 'rode punt' in het logo van Intergreen staat altijd centraal in het lijnwerk (meridianen). In de Nederlandse ontwerpen (o.a. te zien in het visitekaartje) is de rode punt geplaatst op locatie Honselersdijk, voor het Verenigd Koninkrijk op locatie Newport en de Amerikaanse toepassing op Miami. De uitstraling tussen de verschillende vestigingen is los van dit detail eenduidig.

Praktische items die Van den Bos voor Intergreen heeft ontworpen zijn:

  • Sfeerbeeld globe met lijnwerk
  • Samenstelling icoontjes afgestemd op de kernwaarden van het bedrijf
  • Corporate Brand Guide / huisstijlhandleiding

 *Van den Bos - grafisch ontwerpburo is ontwerper van de huisstijl maar niet de auteursrechthebbende van het logo van Intergreen.

Deel dit project:

Menu

Contact

Van den Bos - grafisch ontwerpburo

 0174 - 768 003
 info@vandenbosontwerp.nl
  
       's-Gravenzandseweg 1-L
 2681 RJ  Monster
 

 

Willem
Persoonlijk advies?
bel Willem  0174 - 768 003